Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 176 záznamů.  začátekpředchozí124 - 133dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změny v náplni práce výchovného poradce na běžné základní škole po zavedení inklusivního vzdělávání.
Medová, Petra ; Richterová, Magdalena (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Tato diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části vychází autorka práce z historie poradenských služeb v českých školách. Zde se zaměřuje na vymezení poradenských služeb ve školách před inkluzí v září roku 2016 včetně popisu práce výchovného poradce. V teoretické práci také definuje pojem inkluzivní vzdělávání neboli společné vzdělávání. Součástí teorie je také novelizace zákona o poskytování poradenských služeb ve školách, která přináší změny v práci výchovného poradce, ale také u ostatních zaměstnanců školy. V praktické části představuje autorka práce školu, ve které provádí empirické šetření. Toto šetření realizuje na základě polostrukturovaného rozhovoru s výchovnou poradkyní základní školy. Dále zde autorka shrnuje odpovědi z dotazníků určených učitelům školy, kterých se společné vzdělávání konkrétně dotýká. V závěru práce autorka vymezuje, k jakým změnám došlo v náplni práce výchovného poradce na běžné základní škole po zavedení inklusivního vzdělávání od 1. 9. 2016 a jak změny, které přineslo společné vzdělávání, ovlivnily práci učitelů a chod celé školy z pohledu všech zúčastněných.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 176 záznamů.   začátekpředchozí124 - 133dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.