Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bannerová reklama na Internetu: Minulost, přítomnost, budoucnost
Pastuchová, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Novák, Matěj (oponent)
Cílem této diplomové práce je podrobné představení problematiky bannerové reklamy, vysvětlení klíčových pojmů spjatých s tímto fenoménem a seznámení s historií, současností i novými trendy v této oblasti. Součástí je zasazení bannerové reklamy do širšího rámce internetového marketingu, historický vývoj a popis bannerových formátů nebo měření efektivity pomocí různých metod jako je click-through rate či dwell rate. V práci se věnuji jak bannerové slepotě, tak novým trendům jako je behaviorální či HTML5 reklama i umístění bannerů na nových platformách (mobilní stránky či komunitní weby). Na základě literárních pramenů, praktické části i za využití zkušeností z praxe je pak vyvozeno několik doporučení. Ta by měla vést k vyšší efektivitě bannerových kampaní.
Měření a optimalizace online reklamních kampaní
Koukal, Stanislav ; Novák, Matěj (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Cílem této práce je zjistit, zda jsou best practices pro měření, vyhodnocování a optimalizaci PPC kampaní v české praxi využívána a jestli s nimi česká odborná veřejnost souhlasí. Zjišťování je provedeno pomocí dotazníkového průzkumu, který je zároveň praktickou částí této práce. Text pojednává ve třech kapitolách nejprve o problematice měření, vyhodnocování výsledků PPC kampaní a optimalizaci PPC kampaní. V každé kapitole jsou uvedena best practices, která jsou v rámci dotazníkového průzkumu zhodnocena. Pátá kapitola se věnuje samotnému výzkumu a prezentuje zjištěné výsledky. Klíčová slova výkonnostní marketing, SEM, PPC, optimalizace reklamních kampaní, best practice

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.