Název: Měření a optimalizace online reklamních kampaní
Překlad názvu: Measurement and optimization of online advertising campaigns
Autoři: Koukal, Stanislav ; Novák, Matěj (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: optimalizace reklamních kampaní; PPC; SEM; výkonnostní marketing; optimization of advertising campaigns; performance marketing; PPC; SEM

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40422

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-304727


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet