Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  předchozí11 - 12  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posouzení vlivu osobnosti učitele praxe na úroveň osvojených praktických dovedností žáků
Desortová, Renáta ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Hrušková, Eva (oponent)
Bakalářská práce s názvem ,,Posouzení vlivu učitele praxe na úroveň osvojených praktických dovedností žáků SZŠ" zkoumá a posuzuje vliv učitele praxe (jeho osobnosti, pedagogické znalosti a schopnosti, praktické dovednosti) k utváření vztahu žáků ke studiu, práci, k osvojování praktických dovedností během výuky a vytváření pozitivního vztahu k profesi. Učitel praxe je jeden z pilířů vzdělávání a důležitým článkem, který spojuje teorii s praxí a usnadňuje tak hladký nástup do zaměstnání. Osobnost a pedagogické schopnosti učitele praxe zásadně ovlivňuje postoj žáků k praktické výuce a k budoucí práci vůbec. Pozornost je věnována především aspektům osobnosti učitele a jejího vlivu na motivaci žáku ke zdokonalování praktických dovedností a získání kladného vztahu k profesi. Bakalářská práce je členěna dle zadání, v teoretické části je přehledně zpracována problematika jednotlivých součástí osobností učitele a obecných pedagogických znalostí na základě odborné literatury. Tyto poznatky jsou následně ověřeny v praktické části práce, která se opírá o hodnocení anonymního dotazníkového průzkumu mezi žáky 2. a 3. ročníku SZŠ, kteří mají osobní zkušenost s minimálně dvěma učiteli praktického vyučování. Výzkum byl zaměřen především na vztah žáků k praktické výuce a k práci - k budoucímu povolání a na vztah k učiteli praktického vyučování.
Aktivizace žáků v ekonomických předmětech oboru vzdělání Obchodní akademie
Nováková, Petra ; Krpálek, Pavel (vedoucí práce) ; Kříž, Emil (oponent)
Práce je zaměřena na podstatu aktivizujících metod jako vhodného doplnění a zpestření vyučovacího procesu. Každá z metod je charakterizována tak, aby čtenář mohl posoudit vhodnost jejich použití a smysl uplatnění. Práce má upozornit na výhody aktivizujících metod oproti klasické frontální výuce a seznámit čtenáře i s metodami, které nejsou až tak známé. Součástí je dotazníkové šetření mezi studenty a učiteli dvou obchodních akademií a výsledky plynoucí z výzkumu, jehož cílem je zjistit, zda se při výuce odborných předmětů na oboru Obchodní akademie aktivizující metody využívají a zda je studenti vnímají. Komplexní vyhodnocení dotazníků a propojení výsledků-odpovědí od studentů a učitelů pomohou zhodnotit vyučovací metody používané na daných školách a znalost aktivizujících metod samotnými učiteli. Závěrem jako reakci na výsledky výzkumu bude provedena analýza stavu a návrhy možného zlepšení průběhu výuky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   předchozí11 - 12  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.