Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  předchozí11 - 17  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing společnosti Apple
Prokůpek, Ondřej ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů společnosti Apple. Hlavním cílem je zjistit, proč jsou produkty vybrané firmy nakupované v dosavadní kvantitě. První část teoretických východisek se zabývá vývojem společnosti a aktuální ekonomickou statistikou. Následuje kapitola, která demonstruje patrné odchylky v řízení této společnosti od jiných firem v oboru. Poslední teoretická část popisuje hlavní konkurenty na trhu. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, zda teoretické poznatky a jiné průzkumy na internetu odpovídají získaným datům získaných v terénu a online průzkumu.
Digitální fotografie pro podporu regionálního rozvoje
Muchová, Eliška ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma digitální fotografie a pojmy, které jsou při jejím využívání neméně důležité. Hlavním cílem je charakterizovat téma digitální fotografie jako prostředek pro zaznamenání regionálních událostí a zároveň posouzení kvality podle užití rozdílných přístrojů. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. První část tvoří zpracovaná literární rešerše na téma digitální fotografie a pojmy, které musí uživatel znát při jejím užívání: clona, závěrka, expozice, vyvážení bílé, citlivost a v poslední řadě histogram. Praktickou část této bakalářské práce tvoří porovnání obrazové kvality fotografií vybrané regionální události, pro kterou byl zvolen obecní ples. Fotografie je porovnána pomocí tří různých přístrojů: digitální zrcadlovka, smartphone a fotobudka. Práce se v neposlední řadě zaměřuje na sdílení vyfotografovaných snímků na vybrané sociální síti.
Návrh propagace na internetu vybrané společnosti
Žáková, Dominika ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout firmě TAKE ADVICE s.r.o. vhodné nástroje pro propagaci na internetu. Teoretická část práce byla zpracována na základě odborné literatury a článků na téma marketingu, jeho zásad a základních poznatků. Dále práce pojednává o rozdílu mezi fyzickým výrobkem a službou, o charakteristických vlastnostech služeb a úpravách marketingového mixu na základě poznatků o službách. Poslední bod teoretické části je zaměřen na internetový marketing. Popsány jsou nástroje internetové komunikace, které jsou vhodné pro menší firmy vzhledem k finanční náročnosti těchto nástrojů. Praktická část přináší návrh jednotlivých nástrojů internetové komunikace, které jsou vhodné pro použití vybraného subjektu, kterým je malá firma nabízející služby v oblasti účetnictví. Subjekt doposud nevyužíval žádnou formu internetové komunikace, a tak návrh obsahuje i ty nejzákladnější prvky.
Finanční analýza vybraného podnikatelského subjektu
Voráček, Martin ; Homolka, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tato práce s názvem Finanční analýza vybraného podnikatelského subjektu se zabývá posouzením úrovně hospodaření vybrané stavební společnosti KOČÍ a.s. v letech 2010 až 2014. Potřebné podklady pro výpočet finančních analýz byly získány z veřejně dostupných zdrojů. V teoretické části jsou stručně představeny základní informace a popsány metody finanční analýzy. V praktické části jsou metody finanční analýzy aplikovány na společnost KOČÍ a.s. Výsledky jsou srovnávány s hodnotami odvětví stavebnictví, případně s doporučenými hodnotami. Pro finanční analýzu společnosti KOČÍ byly použity analýzy absolutních, rozdílových a poměrových ukazatelů a bonitní a bankrotní modely.
Marketing společnosti Apple
Smirnova, Tatyana ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce je prozkoumat marketing společnosti Apple. Hlavním cílem práce je charakteristika a analýza marketingu společnosti Apple. Bakalářská práce je rozdělena do několika části. V první části je charakterizována společnost Apple a na základě studia odborné a doporučené literatury vysvětleny základní pojmy marketingu a marketingové strategie. Druhá část je věnována marketingové činnosti Apple, podrobně marketingovému mixu 4P společnosti Apple a vypracování SWOT analýzy. Třetí část popisuje srovnávací analýzu mobilních telefonů iPhone oproti Samsung. A na závěr je objasněna odpověď na otázku proč společnosti Apple se všemi svými pozitivními faktory, obrovskou kapitalizací, úspěšným marketingem a reklamou, se v poslední době snižuje pozice na trhu. Čím je to způsobeno? Jak je možné s tím bojovat a zda Apple proti tomu něco dělá anebo ponechává vše beze změn. Jeho postavení je posuzováno pomocí různých ukazatelů ve formě grafů, tržeb a podobně, které potvrzují propad konkurenceschopnosti Apple.
Zhodnocení stávajícího stavu IT infrastruktury a zpracování dat v National Environmental Agency, Gruzie
Dědina, Lukáš ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Bakalářská práce hodnotí stávající stav IT infrastruktury National Environmental Agency v Gruzii, která zpracovává veškerá meteorologická a hydrologická data na území nynější Gruzie a je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, ve které jsou zpracovány základní charakteristiky IT infrastruktury v podniku. Praktická část se zabývá interpretací dat a informací, které byly zjištěny při dvou týdenních návštěvách přímo v agentuře NEA. Cílem těchto návštěv bylo nalezení skutečných a přesných informací o současné situaci samotné agentury NEA, její IT infrastruktury a nalezení možných nedostatků, kritických situací a rizik, které plynou ze současného stavu IT infrastruktury v agentuře NEA. Nalezení těchto nedostatků, rizik a kritických situací a následné předložení přímo zodpovědným zaměstnancům agentury NEA vidím jako největší přínos této bakalářské práce.
Sociální média v podnikové praxi
Střelbová, Lenka ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Cílem této práce bylo prozkoumání možností využití sociálních médií v podnikové praxi. V teoretické části byl ve zkratce popsán vývoj technologií od vzniku prvních elektronických komunikačních kanálů až k dnešnímu rozmachu sociálních médií. Právě sociálním médiím se věnuje tato práce podrobněji. Je zde rozepsáno jejich rozdělení a základní principy fungování a to především s ohledem na využití v podnikové praxi. Jsou popsány výhody jejich využívání v různých sekcích podniku, dále pak jsou předložena jednotlivá doporučení pro zavedení a využívání vedoucím k dosažení kýžených výsledků. V praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťován vztah respondentů k sociálním médiím, rozsah jejich využívání a to jak v soukromé, tak i v pracovní sféře jejich života. Toto šetření je následně vyhodnoceno a je zpracován závěr, který z něj vyplývá.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   předchozí11 - 17  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.