Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing společnosti Apple
Prokůpek, Ondřej ; Havlíček, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hřebejková, Jana (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza marketingových nástrojů společnosti Apple. Hlavním cílem je zjistit, proč jsou produkty vybrané firmy nakupované v dosavadní kvantitě. První část teoretických východisek se zabývá vývojem společnosti a aktuální ekonomickou statistikou. Následuje kapitola, která demonstruje patrné odchylky v řízení této společnosti od jiných firem v oboru. Poslední teoretická část popisuje hlavní konkurenty na trhu. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, zda teoretické poznatky a jiné průzkumy na internetu odpovídají získaným datům získaných v terénu a online průzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.