Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Logistika dodávek do prodejen Tesco
Ošťádalová, Michaela ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je popsat logistické procesy společnosti BROP při dodávkách brambor do obchodního řetězce TESCO v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. V této bakalářské práci je také odpovězeno na otázku, zda se v těchto třech zemích liší preference zákazníků z hlediska odrůd brambor.
Zákaznický servis v logistice firmy Damco
Estók, Jozef ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Rožek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá poznáním oboru logistiky a zákaznického servisu v ní a firmě Damco Hungary Kft. Teoretická část obsahuje definici logistiky, zabývá se jednotlivými vrstvami logistiky a věnuje detailnější pozornost zasílatelství. Na to na navazuje problematika zákaznického servisu. V dalších kapitolách se dostaneme do praktické části, kde představím projekty, které má firma Damco za sebou. Cílem těchto projektů bylo nastavení firemní kultury, která staví zákazníka na první místo. Analyzované průzkumy spokojenosti zákazníků v této práci probíhaly za času restrukturalizace firmy. Cílem analýzy těchto průzkumů je získat odhad o stavu vztahů zákazníků k firmě Damco a navrhnout postup řešení problémů.
Podnikatelský plán na založení letecké společnosti.
Sobotová, Kateřina ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je objektivně prověřit stávající situaci na českém trhu a na základě tohoto výzkumu vyhodnotit, je-li v současné době dobrým rozhodnutím založit novou leteckou společnost pro soukromou charterovou leteckou dopravu. K tomuto účelu mi poslouží výzkum trhu a zároveň věrná simulace reálného vytvoření letecké společnosti. Všechna získaná data budou porovnána a následně vyhodnocena ke konečnému rozhodnutí. Pro účely analýzy byly použity webové stránky zobrazující souhrnné informace o stovce největších firem v České republice a dále webové stránky leteckých společností, které v současné době tvoří konkurenční prostředí.
Analýza logistických procesů společnosti Truhlárna, a.s.
Kubíček, Petr ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato práce popisuje logistickou infrastrukturu a toky ve společnosti Truhlárna, a. s. V práci jsou analyzovány všechny činnosti spojené s logistikou. Cílem je zhodnocení logistických procesů a navržení vhodných opatření pro optimalizaci a zvýšení jejich efektivity. Bakalářská práce obsahuje teoretické a praktické prvky, které na sebe logicky navazují a které jsou vypracovány na základě odborné literatury a interní dokumentace společnosti.
Projekt otevření diskontní prodejny ve Staré Boleslavi
Nováková, Jitka ; Fuchs, Jan (vedoucí práce) ; Cimler, Petr (oponent)
Práce se zabývá možností otevření maloobchodní provozní jednotky potravin diskontního typu na předem určené lokalitě města Brandýs nad Labem - Stará Boleslav. V teoretických částech je popsána maloobchodní síť v České republice, je zde vysvětlena typologie maloobchodních jednotek a také faktory, které fungování maloobchodních jednotek ovlivňují. Teoretické části se také zaměřují na nákupní chování spotřebitele v ČR, a co ho ovlivňuje. Praktická část se věnuje analýze maloobchodní sítě Brandýsa nad Labem - Staré Boleslavi. Práce vyhodnocuje výsledky dotazníkového šetření zaměřeného na nákupní zvyklosti a preferovaný způsob nakupování obyvatel jmenované lokality.
Perception of private labels by Czech customers
Perončíková, Lenka ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fuchs, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou vnímání a znalosti privátních značek společnosti Tesco českým zákazníkem ve věku 18 až 29 let. Hlavním způsobem sběru dat bylo online dotazníkové šetření. Práce je zpočátku zaměřená na teoretická východiska, týkající se privátní značky. Dále nabízí informace o vzniku a historii nadnárodní společnosti Tesco a působnosti tohoto řetězce v České republice. Práce seznamuje s tím, jaké privátní značky společnost na českém trhu prodává. Praktická část obsahuje výsledky analýzy dotazníkového šetření a navrhuje možné změny pro zlepšení vnímání a znalosti privátních značek společnosti Tesco.
Marketing strategy of CBelektro company
Hézselyová, Alexandra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Bosakova, Lucia (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti CBelektro, která působí v Slovenské republice. Cílem práce je analýza současné marketingové strategie, předložení vhodných vylepšení, případně nové strategie, která pomůže firmě v rozvoji do budoucna. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teorií marketingu. Druhá kapitola obsahuje základní informace o vybrané obchodní společnosti. Třetí kapitola se věnuje marketingovému mixu a SWOT analýze, která vyzdvihuje slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby této společnosti.
Marketing strategy of Massimo Dutti on the czech market
Luteránová, Tereza ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Fedák, Róbert (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti Massimo Dutti a zaměřit se na český trh. Bakalářská práce se skládá ze tří částí. V první části jsou vysvětleny důležité pojmy použité v práci a čtenář je seznámen s teoretickými poznatky o základech marketingu, marketingové strategii, marketingovém plánu, SWOT analýze a marketingovém mixu. Druhá část obsahuje základní informace o holdingové společnosti Inditex a společnosti Massimo Dutti, na jejíž marketingovou strategii se tato práce zaměřuje. Čtenář je seznámen s historií i současným postavením firmy a také se zásadami byznysu a společenské odpovědnosti firmy. Třetí část vychází z teoretické části a sestává z analýzy marketingové strategie firmy. Jde o rozbor její marketingového mixu a SWOT analýzy na základě získaných poznatků o mikroprostředí a makroprostředí firmy. Cílem bakalářské práce je návrh nové a v některých oblastech efektivnější marketingové strategie.
Možnosti nakupování potravin – srovnání rakouské a české maloobchodní sítě
Kapošváryová, Johana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Šíf, Ivo (oponent)
Tato bakalářská práce má za cíl srovnat možnosti nakupování potravin v České a Rakouské republice ve třech oblastech, a to ve velkoplošných prodejnách, na trzích, nebo online. První kapitola zasazuje nákup potravin do problematiky obchodu a objasňuje pojmy používané v práci. Následující kapitola je rozdělena na tři části, z nichž každá se věnuje jednomu způsobu nakupování. Nejprve jsou charakterizovány možnosti nákupu potravin ve velkoplošných prodejnách, kde jsou zkoumány český a rakouský trh a jejich vybraná kritéria. Další část rozebírá nákup potravin na trzích a detailněji popisuje tři pražské a tři vídeňské trhy. Poslední část druhé kapitoly je věnována online nákupu potravin a blíže popisuje tři české a tři rakouské e-shopy s potravinami. Závěrečnou kapitolou je analýza výsledků dotazníkového šetření, které napomáhají při srovnávání nákupních možností v jednotlivých zemích.
Logistics in Unilever
Sahánek, Radovan ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Bakalářská práce pojednává o logistice firmy Unilever. Velký důraz klade na logistiku jako součást strategických rozhodnutí firmy. Posouzení efektivnosti začlenění logistiky do strategie probíhá za vysvětlení a propojení konceptů z obou oblastí a jejich následného popsání ve firmě. Součástí práce je analýza rozhodnutí firmy integrovat řešení evropských logistických procesů v Hub Katovice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.