Název:
Marketing a paralympijské hry
Překlad názvu:
Marketing and Paralympic games
Autoři:
Čechová, Pavla ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se v teoretické části zabývá historií paralympijských her a problematikou marketingu neziskové organizace. V souvislosti s touto problematikou jsou nastíněny i základní informace ohledně sponzoringu a public relations. V praktické části se nachází stručný přehled marketingových kampaní z předchozích ročníků paralympijských her a následně návrhy do budoucna pro zlepšení a zkvalitnění komunikace jak s veřejností, tak s potenciálními i současnými sponzory Českého paralympijského výboru.This thesis deals with the history of Paralympic games and with the problems of marketing of non-profit organizations. In association with this, basic facts about sponsorship and public relations are also mentioned. Practical part consists of a brief report about marketing campaigns connected to previous Paralympic games and suggestions for the future how to make communication with public and with sponsors of the Czech paralympic committee better and more effective.
Klíčová slova:
marketing neziskové organizace; paralympijské hry; reklamní kampaně; marketing campaign; marketing of non-profit organizations; Paralympic games
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14006