Original title: Využití grafického designu k posílení image firmy
Translated title: .
Authors: Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.
Keywords: corporate design; corporate identity; corporate image; design; corporate identity; grafický design; image

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13925

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9895


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share