Original title:
Využití grafického designu k posílení image firmy
Translated title:
.
Authors:
Bauerová, Marie ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této práce je ujasnění pozice grafického designu resp. Corporate Designu v oblasti marketingu. Pochopit rozdíl mezi Corporate Identity, Corporate Image a uvědomit si, co tyto pojmy znamenají a jaká je jejich důležitost. V praktické části vysvětluji vytváření jednotného vizuálního stylu na konkrétním příkladě z praxe, včetně využití vlastních zkušeností. Ve své práci se snažím ukázat, že budování image je nelehkým, ale velice důležitým úkolem firmy.
Keywords:
corporate design; corporate identity; corporate image; design; corporate identity; grafický design; image
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13925