Název:
Multilevel jako jedna z forem podnikání
Překlad názvu:
Multilevel marketing
Autoři:
Nádvorník, Pavel ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zámečník, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Mým cílem je srovnání společností řízených formou multi level marketingu s klasickými společnostmi s plochou strukturou řízení. Budu tyto dva druhy řízení srovnávat pomocí SWOT analýzy, což je metoda, která zjišťuje a hodnotí čtyři oblasti. Silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Výsledek budu interpretovat ze tří úhlů pohledu. Pohled dopadu na trh, poradce a na klienta.My goal is to compare companies lead by multilevel marketing wit classic companies with flat structure. I will compare these companies using SWOT analysis, that is method that is finding out four segments. Strenghts and weaknesses, opportunities and threats. The result will be interpreted from three different points of view. Market, financial consultant and client.
Klíčová slova:
finance; multilevel; poradenství; financial; marketing; multilevel
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13907