Original title:
Podnikateľský plán nového subjektu na mediálnom trhu
Translated title:
Business plan of new subject in the media market
Authors:
Pražská, Terézia ; Svobodová, Ivana (advisor) ; Haruštiak, Milan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Moja bakalárska práca na téma Podnikateľský plán nového subjektu na mediálnom trhu predstavuje kompletný podnikateľský plán magazínu Liquid, ktorý je spracovaný za účelom získanie investora. Teoreticko-metodolická časť ponúka najprv charakteristiku malých a stredných podnikov, definíciu médií a ich rozdelenie a nakoniec samotné podklady pre správne zostavenie podnikateľského plánu. V praktickej časti je už spracovaný konkrétny podnikateľský plán na základe pokynov z teoreticko-metodolickej časti.Moje bakalářská práce na téma Podnikatelský plán nového subjektu na mediálním trhu představuje kompletní podnikatelský plán magazínu Liquid, který je zpracovaný za účelem získání investora. Teoreticko-metodologická část nabízí nejprve charakteristiku malých a středních podniků, definici médií a jejich rozdělení a nakonec samotné podklady pro správné sestavení podnikatelského plánu. V praktické části je už zpracovaný konkrétní podnikatelský plán na základě instrukcí z teoreticko-metodologické části.My bachelor thesis on the topic Business plan of a new subject in the media market, represents a complete Business plan of Liquid magazine, which is elaborated to be processed to the final investor. Theoreticaly-methodological part offers a characteristic of SME, definition of media and their divisions and at last the instruction for proper elaboration of business plan. In the practical part the specific business plan is prepared on the basis of instructions from theoreticaly-methodological part.
Keywords:
Business plan; Financial market; Media market; Finanční plán; Mediální trh; Podnikatelský plán
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13897