Název:
Sociální reklama
Překlad názvu:
Social advertisement
Autoři:
Hrušková, Kateřina ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce pojednává o jedné ze zvláštních forem reklamy, a to reklamě sociální. V komerční sféře se sociální reklama pokouší skrze emoce a sociální témata ovlivnit spotřebitele a změnit jejich kupní chování.This bachelor theses is trying to explain the phenomenon called Social advertisement. As a special type of advertisement, social advertisements are trying to influence purchasing behaviour of customers through their emotions and social topics.
Klíčová slova:
emoce; reklama; sociální reklama; advertisement; emotions; social advertisement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13697