Original title:
Jak si založit podnik
Translated title:
How to establish a company
Authors:
Veselý, Jiří ; Čapková, Tereza (advisor) ; Dvořáček, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Má práce se skládá z teoretické a praktické části. V první části jsem se zaměřil na popis nejdůležitějších pojmů, na okolí podniku, na polemiku zaměstnání vs. podnikání, na právní formy podnikání, na zdroje podnikání a na popis podnikatelského plánu. Ve druhé části jsem se již zabýval vlastním založením a provozem vlastního podniku, a to Sport centra s.r.o.. TEORETICKÁ ČÁST 2. Důležité pojmy 2.1. Podnikatel 2.2. Podnikání 2.3. Podnik 2.4. Okolí podniku 2.4.1. Geografické okolí 2.4.2. Sociální okolí 2.4.3. Politické okolí 2.4.4. Právní okolí 2.4.5. Ekonomické okolí 2.4.6. Ekologické okolí 2.4.7. Technologické okolí 2.4.8. Etické okolí 2.4.9. Kulturně historické okolí 3. Zaměstnání nebo podnikání? 4. Právní formy podnikání v ČR 4.1. Podniky jednotlivce 4.2. Osobní společnosti 4.2.1. Veřejná obchodní společnost (v.o.s.) 4.2.2. Komanditní společnost (k.s.) 4.3. Kapitálové společnosti 4.3.1. Společnost s ručením omezeným (s.r.o.) 4.3.2. Akciová společnost (a.s.) 4.4. Družstva 4.5. Veřejné podniky 4.6. Evropské formy podnikání 4.6.1. Evropská společnost (SE) 4.6.2. Evropské družstvo (SCE) 5. Zdroje financování 6. Podnikatelský plán 6.1. Obsah podnikatelského plánu 6.1.1. Titulní strana 6.1.2. Resumé 6.1.3. Popis podniku 6.1.4. Marketing 6.1.5. Produkce a provozní činnost 6.1.6. Management 6.1.7. Finance 6.1.8. Analýza rizik, návratnost vložených prostředků 6.1.9. Přílohy, dobrovolná a podpůrná dokumentace PRAKTICKÁ ČÁST 7. Zpracování podnikatelského plánu 7.1. Titulní strana 7.2. Resumé 7.3. Popis podniku 7.4. Marketing 7.4.1. Průzkum a analýza trhu 7.4.2. Marketingový plán 7.5. Produkce a provozní činnost 7.6. Management 7.6.1. Podrobnější představení vlastníků 7.6.2. Právní forma podnikání 7.7. Finance 7.8. Analýza rizik, návratnost vložených prostředků 7.9. Oportunitní náklady 7.10. Přílohy, dobrovolná a podpůrná dokumentaceIn my work I decided to create two parts, first one is teoretic part in which I describe important phrases, types of companies, business plan ect., in practic part I create my own business, it is a multifunctionning sport centre, called Sport centrum s.r.o..
Keywords:
business; establishment of a company; How to establish a company; Jak si založit podnik; podnikání; založení podniku
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13516