Original title:
Strategický brand management z pohledu mediální agentury.
Translated title:
Strategic brand management for Media agency point of view
Authors:
Vacovský, Josef ; Postler, Milan (advisor) ; Vítek, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato práce se zabývá mapováním různých přístupů startegického brand managemntu a jejich uvedení do praxe na reálných datech z automobilového průmyslu. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu mediální agentury jako možného partnera a poradce v klíčových otázkách řízení značky.Main point of this work is to describe known aproaches to strategic brand management and to implement this aproaches on the real data from automotive industry. This whole topic is analyzed from media agency point of view.
Keywords:
Brand; Brand management; Media agency; Brand management; Mediální agentura; Značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13448