Original title:
Strategie online marketingové komunikace pro stavební portál
Translated title:
The strategy of marketing communication for building portal iSTAVITEL.cz
Authors:
Bartošová, Veronika ; Stříteský, Václav (advisor) ; Kulhánek, Filip (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace na internetu pro nově spuštěný stavební portál iSTAVITEL.CZ. Hlavním úkolem navrhované kampaně je zvýšení povědomí o existenci portálu a započetí budování značky iSTAVITEL.CZ. Navrhovaná kampaň vychází ze současných trendů marketingu na internetu, které jsou popsány v teoretické části.The thesis suppose to provide information about strategy, planning, implementation and evaluation of marketing communication on the internet for new building portal iSTAVITEL.cz.
Keywords:
brandbuilding; direct response marketing; marketing on the internet; budování značky; marketing na internetu; výkonový marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/13414