Název:
Marketing jako služba "na poslední cestě" pro domácí mazlíčky
Překlad názvu:
Marketing as a service on "the last journey" for pets
Autoři:
Mendlová, Hana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Pivný, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá významem existence krematoria zvířat. Dále popisuje marketingový mix společnosti Krematorium zvířat Brno, s.r.o., hodnotí jednotlivé složky a navrhuje možná vylepšení.In my thesis I described the existence of pet crematorium and its meaning. Besides that I also described marketing mix of company Krematorium zvířat Brno, s.r.o, I evaluated individual components of this mix and proposed possible improvements.
Klíčová slova:
marketing; marketing služeb; marketingový mix; marketing; marketing mix; marketing of services
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13389