Název:
The Customer satisfaction with the rehabilitation services
Překlad názvu:
Spokojenost zákazníka s rehabilitačními službami
Autoři:
Saiverová, Denisa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Turzík, Vladislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The graduation theses deals with the customer satisfaction -- in this case patients - with the rehabilitations services in the Rehabilitation Institute Kladruby. The theoretical part defines the general conditions of the service quality by ISO standards 9000 and the relevant literature, outlines the improving of service quality, explain the conception of the customer satisfaction, outlines the possibilities of it's measuring and improving. The theses finds satisfaction or dissatisfaction of the patients with the certain areas by the questionnaire investigation. Areas of investigation are for example the care of doctors and nurses, providing information on the nature of health, the physiotherapists work, quality of food and equipment on order on the bed wards. The obtained results are compared with the investigation of the bachelor thesis.Diplomová práce se zaobírá spokojeností zákazníků, v tomto případě pacientů, s rehabilitačními službami v rehabilitačním ústavu Kladruby. V teoretické části práce definuje podle ISO norem 9000 a příslušné literatury obecné předpoklady kvality služeb, nastiňuje možnosti zvyšování kvality služeb, vysvětluje pojem spokojenost zákazníků a možnosti jejího měření a zvyšování. Dotazníkovým šetřením zjišťuje spokojenost či nespokojenost pacientů s určitými oblastmi. Oblasti šetření jsou např. péče lékařů a sester, poskytování informací o povaze zdravotního stavu, práce fyzioterapeutů, kvalita stravy a pořádek a vybavenost na lůžkových odděleních. Získané výsledky porovnává se šetřením z bakalářské práce.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; kvalita služeb; měření spokojenosti; Paretův diagram; požadavky na kvalitu služeb; rehabilitace; spokojenost; customer satisfaction; Paret´s diagram; quality of service; questionnaire investigation; rehabilitation; satisfaction measurement; the standards of the quality service
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13386