Název:
Význam kulturního podmínění ženských a mužských rolí v marketingu
Překlad názvu:
Role of culture in a women and men behavior and meaning for marketing
Autoři:
Brodská, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá změnou rolí a mužů ve společnosti. Popisuje tři typy zobrazování žen v reklamě.Final thesis is about changing role of men and women in a culture. It describes three roles of women in a advertisement.
Klíčová slova:
muž; role; žena; men; role; women
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13175