Název:
Firemní styl - grafický manuál
Překlad názvu:
Corporate design - graphics manual
Autoři:
Mandíková, Eva ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.This diploma thesis concentrates on corporate design that is one of the important elements of corporate identity by which company can frame it's image. Good image is very important for any company, still some small companies are forgetting about it.
Klíčová slova:
firemní; grafický; styl; corporate; design; graphics
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13147