Název:
Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Překlad názvu:
Apprehension of corporate identity and culture in the Czech republic
Autoři:
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Klíčová slova:
barva; design; firemní styl; nabídka; poptávka; značka; Česká republika
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6068