Název:
Analýza vybraných druhů internetové reklamy
Autoři:
Koós, Tomáš ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práca poskytuje komplexný prehľad o problematike internetovej reklamy so zameraním predovšetkým na jej jednotlivé druhy. Priblížuje postavenie Internetu v marketingovom prostredí, zmeny ktoré priniesol. Popisuje základné druhy internetovej reklamy, ich najčastejšie používané formy a ich postavenie na trhu ČR a vo svete. Vývoj výdajov na internetovú reklamu a jej podiel. Podrobne sa venuje virálnemu marketingu a ním prinášaným príležitostiam.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7514