Original title: Význam segmentace zákazníků pro strategii firmy
Authors: Salavová, Marta ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem bakalářské práce je zmapování významu segmentace zákazníků pro strategii firmy a její pozice v rámci marketingového mixu. Důležitým prvkem je členění tématu ze dvou hledisek na tzv. interní segmentaci využívající moderních informačních technologií (především práce s daty, využívání CRM a Data Mining technologií) a tzv. externí segmentaci založenou na průzkumu životního stylu populace. Závěr práce je věnován trendům v životním stylu české společnosti s využitím typologií čtyř organizací, které se průzkumem trhu zabývají. Součástí práce je srovnání těchto typologií a příklad praktické využitelnosti jedné z nich.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3675

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8754


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share