Original title:
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika vybrané země: Malajsie
Authors:
Pluhařová, Marta ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2006
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se zabývá podnikatelským prostředím, obchodními zvyklostmi a kulturními specifiky Malajsie. Je rozdělena do tří hlavních celků. V úvodní části jsou uvedeny základní údaje o zemi.Druhá kapitola se věnuje podnikatelskému prostředí.Hodnotí makroekonomické ukazatele, zahraniční obchod, investiční klima a zvláštní pozornost je věnována obchodní a ekonomické spolupráci s Českou republikou. Třetí kapitola se zabývá kulturou a obchodními zvyklostmi. Věnuje se kulturním dimenzím, společenským zvyklostem, komunikaci, vlivu náboženství atd. Závěr kapitoly pojednává o obchodním jednání. Cílem práce je seznámit čtenáře blíže s malajským prostředím.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/276