Název: THE PRICE OF REPUTATION IN THE CZECH REPUBLIC
Překlad názvu: What is the price of reputation in Czech Republic?
Autoři: Vejvodová, Veronika ; Houdek, Petr (vedoucí práce) ; Zajíček, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Informační asymetrie; internetové aukce; reputace; , reputation; Information asymmetry; online auction

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30165

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-86072


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-16, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet