Original title:
Analýza image výrobku MINI
Translated title:
Image Analysis of MINI
Authors:
Sajdlová, Kamila ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Černáková, Andrea (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce popisuje teorii především nástrojů marketingové komunikace a jejich praktické využití při ovlivňování image značky a výrobků MINI. Analyzuje typické zákazníky. Zabývá se pozicí značky na českém automobilovém trhu a klade si za cíl doporučit marketingové aktivity, které povedou k vyšším prodejům výrobků MINI v České republice.This thesis describes in theory tools of marketing communication and in particular their practical use in influencing the image of MINI brand and its products. It analyzes typical MINI customers. The thesis describes the position of the brand on the Czech automotive market and aims to recommend marketing activities that will lead to higher sales of MINI products in the Czech Republic.
Keywords:
image; marketing communication; MINI; image; marketingová komunikace; MINI
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/30041