Název:
Analýza image výrobku MINI
Překlad názvu:
Image Analysis of MINI
Autoři:
Sajdlová, Kamila ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černáková, Andrea (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popisuje teorii především nástrojů marketingové komunikace a jejich praktické využití při ovlivňování image značky a výrobků MINI. Analyzuje typické zákazníky. Zabývá se pozicí značky na českém automobilovém trhu a klade si za cíl doporučit marketingové aktivity, které povedou k vyšším prodejům výrobků MINI v České republice.This thesis describes in theory tools of marketing communication and in particular their practical use in influencing the image of MINI brand and its products. It analyzes typical MINI customers. The thesis describes the position of the brand on the Czech automotive market and aims to recommend marketing activities that will lead to higher sales of MINI products in the Czech Republic.
Klíčová slova:
image; marketingová komunikace; MINI; image; marketing communication; MINI
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/30041