Original title:
Komunikační strategie Dětského centra při FTN
Translated title:
Communication strategy for the Children's Centre by FTN
Authors:
Nováčková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Chylíková, Hana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro Dětské centrum při FTN (nezisková organizace). První část je věnována teoretickému vymezení a vysvětlení pojmů z pohledu neziskové organizace. Po teoretickém úvodu navazuje praktická část práce, která se skládá z online výzkumu a konkrétních navržených aktivit pro neziskovou organizaci s ohledem na získané výsledky. Analyzuje marketingový mix, aktuální situaci a možnosti jejího řešení.The aim of this diploma thesis is suggestion of communication strategy for the Children's Centre by FTN (non-profit organization). The first part is dedicated to the theoretical definition and explanation of terms from the perspective of non-profit organizations. After a theoretical introduction followed by a practical part of the thesis, which consists of online research and the specific proposed activities for the non-profit organization with regard of the obtained results. Analyzes marketing mix, the current situation and possibilities for its solution.
Keywords:
Communication means; Communication strategy; Communicatios; Marketing mix; Non-profit organization; Non-profit sector; Public Relations; Komunikace; Komunikační prostředky; Komunikační strategie; Marketingový mix; Nezisková organizace; Neziskový sektor; Public Relations
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29279