Název:
Komunikační strategie Dětského centra při FTN
Překlad názvu:
Communication strategy for the Children's Centre by FTN
Autoři:
Nováčková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro Dětské centrum při FTN (nezisková organizace). První část je věnována teoretickému vymezení a vysvětlení pojmů z pohledu neziskové organizace. Po teoretickém úvodu navazuje praktická část práce, která se skládá z online výzkumu a konkrétních navržených aktivit pro neziskovou organizaci s ohledem na získané výsledky. Analyzuje marketingový mix, aktuální situaci a možnosti jejího řešení.The aim of this diploma thesis is suggestion of communication strategy for the Children's Centre by FTN (non-profit organization). The first part is dedicated to the theoretical definition and explanation of terms from the perspective of non-profit organizations. After a theoretical introduction followed by a practical part of the thesis, which consists of online research and the specific proposed activities for the non-profit organization with regard of the obtained results. Analyzes marketing mix, the current situation and possibilities for its solution.
Klíčová slova:
Komunikace; Komunikační prostředky; Komunikační strategie; Marketingový mix; Nezisková organizace; Neziskový sektor; Public Relations; Communication means; Communication strategy; Communicatios; Marketing mix; Non-profit organization; Non-profit sector; Public Relations
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29279