Název: Uvedení výrobku na český trh
Překlad názvu: Establish a new product on the Czech Market
Autoři: HANUŠOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; produkt; promotion; spotřebitel; trh; consumer; market; marketing; product; promotion
Citace: HANUŠOVÁ, Michaela. Uvedení výrobku na český trh. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9677

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85451


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-13, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet