Název:
Uvedení výrobku na český trh
Překlad názvu:
Establish a new product on the Czech Market
Autoři:
HANUŠOVÁ, Michaela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Analýza marketingového výzkumu provedeného firmou k zavedení nového produktu na český trh. Podmínky pro zavedení na trh. Postup zavedení a s ním spojená promotion nového výrobku. Výsledky zavedení.Analysis of the marketing survey carried out by the company for the new product launch on the Czech market. Conditions for launching on the market. Launching procedure together with new product promotion. Results of the launch.
Klíčová slova:
marketing; produkt; promotion; spotřebitel; trh; consumer; market; marketing; product; promotion Citace: HANUŠOVÁ, Michaela. Uvedení výrobku na český trh. České Budějovice, 2008. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/9677