Název: Marketing finančných služieb
Překlad názvu: Marketing of financial services
Autoři: Žarnaiová, Martina ; Křížek, Tomáš (vedoucí práce) ; Vacek, Vladislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: banka; efektivnost; finanční služby; podpořena znalost značky; povědomí; spontánní znalost značky; awareness; bank; effectiveness; financial services; recall; recognition

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29983

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85373


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet