Název:
Návrh marketingové komunikace pro Hotel 16 U Sv. Kateřiny
Překlad názvu:
Proposal for marketing communications for Hotel 16 At St. Catherine
Autoři:
Kožíšková, Jana ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační mix Hotelu 16 U Sv. Kateřiny. V práci jsou definovány marketingové nástroje využívané v oboru hotelnictví, SWOT analýza a segmentace. Z provedené analýzy jsou následně odvozeny jednotlivá doporučení pro zvýšení efektivity využívaných marketingových komunikačních nástrojů.This thesis analyzes the marketing and communication mix of Hotel 16 At St. Catherine. This work defines marketing tools used in the hotel industry, SWOT analysis and segmentation. This analysis then derives individual recommendations for increasing the efficiency of marketing communication tools used.
Klíčová slova:
e-marketing; hotelnictví; marketingová komunikace; segmentace; sociální média; SWOT analýza; e-marketing; hotel industry; Marketing communication; segmentation; social media; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29878