Original title: Význam vybraných stimulů v reklamě
Authors: Rejsková, Pavlína ; Průša, Přemysl (advisor) ; Postler, Milan (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá komunikačním procesem, a to konkrétně působením jednotlivých reklamních stimulů v tisku, rozhlase a televizi. Praktická část potom objasňuje jaký vliv má hudební doprovod v reklamě, jaké hudební žánry se nejčastěji využívají pro určité skupiny a jaké další prvky a stimuly kladně působí na spotřebitele.
Keywords: hudba; komunikace; reklama; reklamní stimuly

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5148

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8450


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share