Original title: Možnosti vstupu na čínský ICT trh
Translated title: The Possibilities of Entering the Chinese ICT market
Authors: Hovad, Martin ; Málková, Helena (advisor) ; Koubský, Petr (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá možnostmi vstupu na čínský trh informačních a komunikačních technologií. Definuje a popisuje jednotlivé formy vstupu a zabývá se vstupní strategií. V práci jsou obsaženy obchodní příležitosti na tomto trhu a případové studie firem, které na trh vstoupily nebo chtějí vstoupit.
Keywords: formy vstupu; ICT; informační technologie; obchodní příležitosti; vstupní strategie; Čína

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1758

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8270


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share