Název:
Využití best practice ITIL při přesunu ústředny telefonního operátora
Překlad názvu:
Telecommunication Operator's Switch Translocation Using Best Practice ITIL
Autoři:
Drábik, Dušan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Slaba, Rudolf (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Telefonní operátor se rozhodl vyřešit svůj problém s nedostatkem kapacity pomocí přesunu ústředny. Cílem práce je najít takové rady a doporučení z rámce best practice ITIL, které pomohou výrazně zvýšit šance na příznivé dokončení tohoto organizačně náročného úkolu. Diplomová práce ukazuje metodu výběru vhodných best practice ITIL pomocí tabulky, kde sloupce představují metriky a rizika projektu, řádky pak prvky best practice ITIL z rámce "Release and Deployment Management". Tímto způsobem lze zvolit ta doporučení ITIL, která je vhodné vzhledem ke své relevantnosti do plánu přesunu ústředny zapracovat. Výhodou zvoleného postupu je zákaznicky orientovaný přístup a použití jednoznačné terminologie. Metoda synergicky funguje lépe v rámci podniků, které používají procesy ITIL nebo jejich používaní připravují.The goal of this thesis was set to meet the demands of a telecommunication operator that needed to solve its problems with lack of capacity by switch translocation. This thesis thus may significantly increase the chances of success of this organizationally challenging task by finding relevant best practise ITIL. The thesis sets the method for relevant best practice ITIL selection using the table where columns represent metrics and risks of the project while rows represent elements from chapter Release and Deployment Management. Results of this method are recommendations that should be implemented in the project plans. The advantage of this ITIL-based method is that it is customer oriented and uses clear terminology. The benefits of this method may be increased when used in synergy by companies that implemented ITIL processes.
Klíčová slova:
Best practice ITIL; Přesun telefonní ústředny; Release and Deployment Management; Telekomunikace; Best practice ITIL; Release and Deployment Management; Switch translocation; Telecommunications
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29635