Original title:
Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Translated title:
Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar
Authors:
Krausová, Dagmar ; Kovář, František (advisor) ; Tolar, Václav (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Diplomová práce na téma Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při sestavování marketingového plánu a jejich význam. V druhé části je představena firma a aplikovány poznatky z teoretické části. Je kladen důraz na situační analýzu a prováděcí plán.Dissertation on subject Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar is divided into two parts. The theoretical part describes the steps in setting up a marketing plan and their significance. In the second part of the company is introduced and applied knowledge of the theoretical part. The emphasis is on situational analysis and implementation plan.
Keywords:
marketing plan; marketing research; marketing strategies; situational analysis; SWOT analysis; marketingové strategie; marketingový plán; marketingový výzkum; situační analýza; SWOT
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29314