Název:
Kulturní marketing
Překlad názvu:
Curtural marketing
Autoři:
STRNADOVÁ, Žaneta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá kulturní akcí Dny španělské kultury 2010. První část práce obsahuje základní pojmy kulturního marketingu. V další časti se věnuji obecným informacím o Španělsku, programu Dnů španělské kultury 2010, Europe Direct a komunikačním prostředkům Europe Direct. Poslední část předkládá výsledky. V závěru je shrnuta celá práce a úspěšnost celého projektu. The main objective of this bachelor thesis is to describe The Days of spanish culture 2010. The first part includes interpretation of basic theoretical terms of culture marketing. The next part is devoted to the general information about Spanish, the program of The Days of spanish cultrue 2010, the Europe Direct and the instruments of communication. The last part presents the results. The conclusion summarizes the whole work and success of the projekt.
Klíčová slova:
efektivita; komunikační nástroje; náklady; návštěvnost; program; attendance; costs; efficiency; instruments of communication; program Citace: STRNADOVÁ, Žaneta. Kulturní marketing. České Budějovice, 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/20564