Original title:
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Spojené kartáčovny, a.s.
Translated title:
Analysis of the Marketing Mix in Spojené kartáčovny, a.s.
Authors:
David, Michal ; Kozlová, Taťána (advisor) ; Šiška, Pavel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, analyzovat nástroje marketingového mixu (Produkt, cena, distribuce, propagace) ve společnosti Spojené Kartáčovny a. s.The goal of my bachelor's project is to define company "Spojené Kartáčovny corp." and analyze its marketing mix (4P - Product, Price, Place, Promotion)
Keywords:
Place; Price; Product; Promotion; Cena; Distribuce; Produkt; Propagace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/29231