Název:
Rozbor nástrojů marketingového mixu ve společnosti Spojené kartáčovny, a.s.
Překlad názvu:
Analysis of the Marketing Mix in Spojené kartáčovny, a.s.
Autoři:
David, Michal ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Šiška, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, analyzovat nástroje marketingového mixu (Produkt, cena, distribuce, propagace) ve společnosti Spojené Kartáčovny a. s.The goal of my bachelor's project is to define company "Spojené Kartáčovny corp." and analyze its marketing mix (4P - Product, Price, Place, Promotion)
Klíčová slova:
Cena; Distribuce; Produkt; Propagace; Place; Price; Product; Promotion
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29231