Název: Event marketing jako nástroj marketingové komunikace a jeho využití v B2B praxi
Překlad názvu: Event marketing as a marketing communication tool and its use in B2B practice
Autoři: Bártová, Tereza ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; doporučení; event; event marketing; event marketingový proces; komunikace; osobní vztah; problém; zpětná vazba; účastník; attendee; B2B; communication; event; event marketing; event marketing process; feedback; personal relationship; problem; recommendation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29188

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-81334


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-01-19, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet