Original title:
Obchodní a kulturní zvláštnosti kanadských partnerů
Translated title:
Business and cultural particularities of Canadian business partners
Authors:
Nováková, Šárka ; Gullová, Soňa (advisor) ; Laschoberová, Libuše (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Kanada je federativní stát, který se skládá ze 3 teritorií a 10 provincií. Rozkládá se v Severní Americe a sousedí se Spojenými státy americkými. Patří k nejvyspělejším státům světa a životní úroveň obyvatelstva se pohybuje na podobné úrovni jako u nejrozvinutějších států Evropské Unie. Téma mojí bakalářské práce " Obchodní a kulturní zvláštnosti kanadských partnerů" jsem si vybrala z několika důvodů. Ke Kanadě jsem si vypěstovala vztah nejen díky její krásné přírodě, ale také kvůli místním oficiálním jazykům -- francouzštině a angličtině, které studuji. Tuto možnost jsem se rozhodla využít a podařilo se mi zapojit se do semestrálních výměnných pobytů, díky nimž na začátku roku 2009 vycestuji studovat do Montrealu na McGill University. Nechtěla bych avšak téma týkající se Kanady opustit ani po návratu, naopak bych chtěla navázat na zkušenosti a informace, které se mi podaří během mého pobytu zjistit, a také bych si chtěla v praxi ověřit fakta, jež se mi v posledním půlroce podařilo nashromáždit. Cílem mojí práce je poskytnout informace týkající se zvláště obchodních zvláštností, kterými se odlišují Kanaďané od Čechů a které jsou pro ně typické. Poté bych chtěla nastínit i překážky a postupy potřebné při snaze začít podnikat v Kanadě či si zde najít obchodní partnery. Dále bych chtěla ukázat i z našeho pohledu na nejvýraznější kulturní zvláštnosti. Pokusila jsem se získat i informace od českých firem, které mají obchodní vztahy s Kanaďany, abych mohla představit i praktické informace -- názory obchodníků na chování a vystupování kanadských partnerů.The aim of this thesis is to approach business and cultural particularities of Canadian business partners to Czech people. It means to emphasize especially the differences in business negotiation and also the cultural background in Canada.
Keywords:
Business negotiation in Canada; Canada; Cultural particularities of Canada; Kanada; Kulturní odlišnosti Kanaďanů; Obchodní jednání v Kanadě
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/12032