Název:
Obchodní a kulturní zvláštnosti kanadských partnerů
Překlad názvu:
Business and cultural particularities of Canadian business partners
Autoři:
Nováková, Šárka ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Kanada je federativní stát, který se skládá ze 3 teritorií a 10 provincií. Rozkládá se v Severní Americe a sousedí se Spojenými státy americkými. Patří k nejvyspělejším státům světa a životní úroveň obyvatelstva se pohybuje na podobné úrovni jako u nejrozvinutějších států Evropské Unie. Téma mojí bakalářské práce " Obchodní a kulturní zvláštnosti kanadských partnerů" jsem si vybrala z několika důvodů. Ke Kanadě jsem si vypěstovala vztah nejen díky její krásné přírodě, ale také kvůli místním oficiálním jazykům -- francouzštině a angličtině, které studuji. Tuto možnost jsem se rozhodla využít a podařilo se mi zapojit se do semestrálních výměnných pobytů, díky nimž na začátku roku 2009 vycestuji studovat do Montrealu na McGill University. Nechtěla bych avšak téma týkající se Kanady opustit ani po návratu, naopak bych chtěla navázat na zkušenosti a informace, které se mi podaří během mého pobytu zjistit, a také bych si chtěla v praxi ověřit fakta, jež se mi v posledním půlroce podařilo nashromáždit. Cílem mojí práce je poskytnout informace týkající se zvláště obchodních zvláštností, kterými se odlišují Kanaďané od Čechů a které jsou pro ně typické. Poté bych chtěla nastínit i překážky a postupy potřebné při snaze začít podnikat v Kanadě či si zde najít obchodní partnery. Dále bych chtěla ukázat i z našeho pohledu na nejvýraznější kulturní zvláštnosti. Pokusila jsem se získat i informace od českých firem, které mají obchodní vztahy s Kanaďany, abych mohla představit i praktické informace -- názory obchodníků na chování a vystupování kanadských partnerů.The aim of this thesis is to approach business and cultural particularities of Canadian business partners to Czech people. It means to emphasize especially the differences in business negotiation and also the cultural background in Canada.
Klíčová slova:
Kanada; Kulturní odlišnosti Kanaďanů; Obchodní jednání v Kanadě; Business negotiation in Canada; Canada; Cultural particularities of Canada
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/12032