Název: Weiblichkeits- und Männlichkeitsbilder in der tschechischen und deutschsprachigen Fernsehwerbung. Eine sprachliche und inhaltliche Analyse.
Překlad názvu: Feminity and Masculinity in the Television Advertisements in Czech and German language. A Language and Content Analysis.
Autoři: FALADOVÁ, Andrea
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: ger
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: gender; gender correctness; gender equality; gender marker; gender stereotypes; television commercial
Citace: FALADOVÁ, Andrea. Weiblichkeits- und Männlichkeitsbilder in der tschechischen und deutschsprachigen Fernsehwerbung. Eine sprachliche und inhaltliche Analyse.. České Budějovice, 2010. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/10480

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-80171


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-09, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet