Název:
Angažování spotřebitelů
Překlad názvu:
Consumer Engagement
Autoři:
BUCHTOVÁ, Tamara Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Úkolem diplomové práce bylo prozkoumat inovace v oblasti Consumer Engagement na zahraničním trhu a navrhnout koncepty doporučení pro využití na české trhu. První část práce je zaměřena na teoretické zpracování informací souvisejících s daným tématem. Druhá část je zaměřena na zpracování informací získaných exploračním výzkumem. Na základě těchto informací byly vytvořeny dva koncepty pro využití na českém trhu. První je zaměřen na existující firmu Triola a. s.. Druhý se sepsán pro fiktivní pizzerii Lazio.Topic of the thesis is Consumer Engagement. Goals of thesis were exploration innovation of Consumer Engagement in international market and reparation of concept for applications in the Czech market. The first part was theoretical. It was implemented exploratory research in the second part. All information about Consumer Engagement was used for two concepts. One concept is for real company Triola a. s.. The second concept is for fictitious pizzeria Lazio.
Klíčová slova:
Angažování spotřebitelů; inovace; internet; marketing.; spotřebitel; consumer; Consumer Engagement; innovation; internet; marketing. Citace: BUCHTOVÁ, Tamara. Angažování spotřebitelů. České Budějovice, 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/14857