Název:
La serva padrona a zlom dramaturgického myšlení 18. století
Překlad názvu:
La serva padrona and the turning point in dramaturgig thinking in 18th century, contemporary studentś production
Autoři:
Beneš, Dominik ; Otava, Martin (vedoucí práce) ; Nekvasil, Miloslav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Smyslem mé bakalářské práce je prezenzovat tři roky studia na Akademii múzických umění a obhájit činnost, kterou jsem se po dobu studia zabýval. Buffózní formu opery a komedii dell´arte, z které opera buffa čerpá, považuji jako operní režisér za základ divadelnosti opery a za stále živý divadelní tvar. Poznatky ze studia historie opery ústící do dramaturgického zlomu a poznatky ze studia divadelní formy komedie dell´arte jsem se snažil uplatnit ve školním nastudování opery buffy La serva padrona.The purpose of my bachelors thesis is a summary of three years study at the Academy of Performing Arts and defense work, which O have dealt with during the period of my study. As an opera director I consider the form of opera buffa and commedia dell´arte / which opera buffa proceedes from) a basis for the theater character of the still living theatrical shape. I tried to apply lessons from the history of opera ( that result into the turning point and dramaturgical knowledge of study theatrical forms of commedia dell´arte) in the students´production of the short opera buffa La serva padrona.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/4978