Original title:
Využití objektu v tanečním představení
Translated title:
An Object in a Dancing Performance
Authors:
Koníčková, Tereza ; Kalfus, Pavel (advisor) ; Täubelová, Kristýna (advisor) ; Tománek, Alois (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Akademie múzických umění v Praze. Divadelní fakulta AMU. Knihovna Abstract:
[cze][eng] Tato práce se vztahuje k inscenaci Mirar mucho tiempo tus valles, která vznikla v roce 2009 v Londýně v rámci mé stáže na Rose Bruford College s týmem španělských výměnných studentů. Jak už název napovídá budu se zabývat objektem v tanečním představení. Chtěla bych nalézt a popsat styčné body, které mi toto představení nabídlo. Hlavním tématem kusu jsou pokřivené vztahy čtyř charakterů, které se navzájem proplétají. Tato inscenace se pro nás všechny stala volným polem pro různé experimenty, které vyústily zatím v nejzajímavější projekt, na kterém jsem měla možnost spolupracovat. Díky této zkušenosti jsem nalezla pro další práci určující způsoby scénografického vyjádření.
Moto:
? Se srdcem zahořklým se jednou zrána dáme,
svou tužbou puzeni, bez cíle na pochod.
A jdouce v rytmy vln, my tiše kolébáme
tak nekonečno své na konečnosti vod.?
(Charles Baudelaire, Cesta)This work relates to the play which is called Mirar mucho tiempo tus
valles. The production originated in London in 2009 during my exchange
studies at Rose Bruford College in cooperation with a Spanish group of
my exchange colleagues as actors and a director. The main topic of my
essay is an object in a dancing performance. The piece deals with
distorted relations of four characters who are intertwined to each
other. This production has become for all of us an experiment of
actions. It has been for me an experience with space and objects on the
stage.
I consider this to be the most interesting and inspiring project I have
ever done so far. With this experience I have found another ways for my
future work as a stage designer.
Institution: Academy of Performing Arts in Prague
(web)
Document availability information: Available to registered users in the Digital Repository of Academy of Performing Arts. Original record: http://hdl.handle.net/10318/4419