Název:
Media relations v hudební oblasti
Překlad názvu:
Media relations in music field
Autoři:
Vávra, Jan ; Štilec, Jiří (vedoucí práce) ; Bělor, Roman (oponent) ; Šmíd, Ilia (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze. Hudební fakulta AMU. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je popis vztahu media relations jak v teoretické rovině, tak i jejich praktických aspektů. Hlavním úkolem oboru media relations je vést úspěšnou komunikaci se sdělovacími prostředky. Na základě této komunikace můžeme vystavět korektní vztahy s médii a pokoušet se využívat jejich síly a vlivu na veřejnost pro zdar našich marketingových aktivit. Jako takové jsou media relations v první části této práce popsány jako součást oboru public relations a zasazeny do obecného kontextu. V druhé části je pak věnována pozornost oboru media relations v hudební oblasti, konkrétně ve vztahu k hudbě vážné. Jsou zde uvedeny i praktické případové studie z hudební oblasti a vyhodnocena vlastní dotazníková anketa o nejběžnějších kanálech pro sdělení z hudební oblasti.The aim of this master degree diploma thesis is to describe the subject of media relations from the theoretical point of view as well as from its practical matters. The main purpose of media relations is to manage the communication with press, radio or TV and to createrelations with journalists, which can in the end lead to support marketing activities via media coverage. In the first part of this thesis, media relations are described through its nativ e relative, public relations. Then in the second part, particular relevant studies on the music field (focused on classical music) are made as well as asmall research for what exact part of metida is covering this music field in the Czech Republic.
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/4021