Název:
Zobrezenie ženských a mužských rolí v reklame
Překlad názvu:
Men and women images in commercials
Autoři:
Szilágyi, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Bakalárska práca Ženské a mužské role v médiách je zameraná na aktuálny prehľad reklám, s dôrazom na televízne reklamy. Zameriava sa na problém a definíciu rolí pohlavia v reklame a marketingu. Práca je robená teoreticko-empiricky, kde sa v teoretickej časti pojednáva o základných termínoch danej problematiky a objasňujú sa podstatné faktory pre pochopenie časti praktickej. Praktická časť je robená formou kvantitatívnej obsahovej analýzy a následnou interpretáciou jej výsledkov.Bakalářská práce Ženské a mužské role v médiích je zaměřená na aktuální přehled reklam s důrazem na reklamy vysílanách v televizích. Zaměřuje se na problém a definci rolí pohlaví v reklamě a v marketingu. Práce se skládá ze dvou čístí, teoretické a empirické. Teoretická část objasňuje základní termíny dané problematiky a stává se tak východiskem pro pochopení části praktické. S použitím metody kvantitativní obsahové analýzy a následné interpretace získaných dat si praktická část klade za cíl odpovědět na základní hypotézy vzešlých s části teoretické.Bachelor thesis Men and women images in commercials is focused on actual overview of commercial itself, with emphasis on television advertisment. It is focused on definition and problem of sex roles in advertisment and marketing. The whole thesis is done theoretically -- empiric, where theoretical part, discusses bacis terminology and explains relevant factors for better understanding of practical part. Practical part uses quantitative content analysis following by interpretation of its results.
Klíčová slova:
gender; pohlaví; reklama; advertisement; gender; sex
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/11819