Název: Možnosti marketingové orientace na trhu bioproduktů
Překlad názvu: The topic of possibilities of marketing orientation on the organic market
Autoři: Bulová, Jitka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Maňáková, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: biopotravina; biopotraviny a marketing; ekologické zemědělství; konvenční zemědělství; conventional farming; Organic farming; organic food; organic food and marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24942

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77769


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-12-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet