Original title: Analýza komunikačních kampaní Nadace Českého rozhlasu v rámci projektu Světluška
Authors: Prudičová, Lucie ; Dvořáková, Dana (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá charakteristikou a specifiky sociálního marketingu s důrazem na komunikační mix, dále charakteristikou neziskového sektoru a použitím marketingu v této oblasti na konkrétním příkladě Nadačního fondu Českého rozhlasu. Zde se soustředí na ananlýzu komunikačních kampaní a doprovodných akcí Nadačního fondu, zejména v rámci stežejního projektu Světluška. Pojmenovává klíčové faktory úspěšné marketingové komunikace v sociální oblasti.
Keywords: komunikační mix; nadační fond; sociální marketing; Světluška

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/930

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77306


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-11-30, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share